Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Rastucha | użytkownik

imię i nazwiskoJulia J adresŁódź zarejestrowany09.10.2008 @00:52:14 ostatnio na stronie18.09.2014 @12:13:20

Chcecie usłyszeć, Czytelnicy czuli,
Moje najkrótsze opisanie Julii?
Oczy ma czarne, błyszczące wesoło,
Dołek w podbródku i wysokie czoło;
Warga jak rubin czerwienią uderza,
Policzek gładki jak śmietanka świeża...

Robert Herrick, "Opisanie Julii"

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty OnetSkypejulciaocw Gadu-Gadu968628
digarty12 komentarze881 posty na forum2

komputer / sprzęt
Kredka, ołowek, przedwojenny skaner i troche wyobrażni ;P otatnio Tablet spydee ( jakieś g za 170zł ale nawet ładnie chodzi)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Louhi    27.10.2008 @14:46:02
I po co to obrażać ludzi tylko za to, że nie podoba się im twoja twórczość? A ze zdjęcia widzę, ze Pani dorosła, a zachowuje się w tym wypadku jak dziecko małe...
ostatnio edytowane: 2008-10-27 14:46:22
_______
Lecz duchem, obuchem, słowem jak nóż
Rozkroję, rozpłatam brzuch
...Narodzę się znów...
^sleepwalker    26.10.2008 @10:40:13
_______
A tak chciałem zareklamować nową artystkę
PsotnicA http://psotnica.digart.pl/
^sleepwalker    26.10.2008 @07:40:02
mama taką nadzieję dziękuję ślicznie
_______
A tak chciałem zareklamować nową artystkę
PsotnicA http://psotnica.digart.pl/
~pawiel    26.10.2008 @00:58:10
dzięki
~Panteon    23.10.2008 @23:14:19
hehe na ślub?? nie wiem ja np bym takiego nie chciał
~LaChupaCabra    22.10.2008 @10:30:17
:>
_______
http://czupak.wordpress.com/
'Nawet świnka potrafi wejść na drzewo kiedy jest chwalona.' Chrum!
~martahamadriada    20.10.2008 @16:48:36
dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze )
pozdrawiam
~LaChupaCabra    18.10.2008 @16:07:32
staralam sie dziekuje
_______
http://czupak.wordpress.com/
'Nawet świnka potrafi wejść na drzewo kiedy jest chwalona.' Chrum!
~szwagier    18.10.2008 @00:00:37
wszystkiego naj... 00:00
~szwagier    17.10.2008 @23:10:45
dzięki za ocenę http://www.digart.pl/praca/833906/czerwony_kon.html. na razie wisi u mnie ale się zobaczy...
~danieltr    17.10.2008 @11:05:31
Nie jestem tabletowym ekspertem, kończyłem czystą informatykę aplikacje bazodanowe, programowanie i takie tam...., ale bliżej mi do grafiki
Troszkę czytałem o tym na różnych forach, zdecydowanie polelecają wacoma, model w zależnośi od formatu pracy no i oczywiście kasy. Ja kupiłem miesiąc temu wakoma bamboo fun A6. Jak na początek rewelacja, ale już myślę nad intousem 4 A5. Troszkę większa powierzchnia pracy. A4 wydaje mi się, że do rysowania jest za duży, prędzej dla grafików z podziałem obszaru roboczego na kilka komputerów. Fajne piórko bezprzewodowe, świetny czas reakcji (oczywiście uzależniony sprzętowo - moc obliczeniowa procesora - ja mam Athlona X2 64 1,7), gumka - podstawa. Design jak produkty Mac. Generalnie jestem bardzo zadowolony jak na 365zł za taki sprzęt. Pozdrawiam.
~danieltr    17.10.2008 @08:58:14
Dzięki za komentarz, fakt usta ciut za duże, to moja trzecia praca na tablecie Powodzenia w digartowaniu.
~MateO696    17.10.2008 @03:00:36
To ja ślicznie dziękuje za taki piękny komentarz widzę że czytałaś Oskara cudowna książka igra emocjami pozdrawiam
~stryjekk    17.10.2008 @02:55:47
nie mam pojecia to modelki
~kertoip23    16.10.2008 @20:48:08
nie ma idealnych zdjęc Zawsze są jakieś ale.... Dzięki za koment
~kertoip23    16.10.2008 @20:45:35
weź aparat jedź w ciekawe miejsce ściągnij program do obróbki zdjęc pobaw się nim i wrzucaj zobaczysz jaka jest wtedy frajda
~kertoip23    16.10.2008 @20:42:04
że co niby?? że są gorsze Twoje?
~kertoip23    16.10.2008 @20:38:37
dzięki śliczne Widzę że dopiero raczkujemy na DA Życzę powodzenia
~19minut    16.10.2008 @20:33:35
dziękuję
~Rava    15.10.2008 @20:30:33
tak, wszystkie robię na szydełku, jestem na etapie poszukiwań i eksperymentów z różnymi rodzajami włóczki - nie wszystkie się nadają np kordonki, bo niektóre się "kłaczą" po pewnym czasie.
le ogólnie lubie to robić w wolnych chwilach - jak mówisz, ogromna satysfakcja jest, a jak jeszcze komus sie spodoba, to też się cieszę
pozdrawiam
_______
Pozwól mi być sobą.
~Rava    15.10.2008 @20:17:37
a z jakiej, jeśli można spytać?
_______
Pozwól mi być sobą.
~Pablo300    15.10.2008 @01:33:40
tak to central, dzieki :P
_______
Sensual thought and thoughtful sensuality
~Myia    14.10.2008 @22:36:40
Dziękuję i pozdrawiam
~zuzuu    14.10.2008 @19:45:23
:>
_______
^Ja tutaj straszliwe bzdury wypisuję, i tak musi być.
(ja nie wiem i nie wiem, co to jest narutorutonarutor!)
~Cerebrate    10.10.2008 @20:36:43
włosy : Adobe PhotoShop
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)




obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt